مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 03:352021-05-19اقتصادي

گزارش ویدیویی| ترافیک پرحجم در محدوده ایستگاه راه آهن رشت


احداث و اصلاح مهندسی راه در محور رشت-جیرده-شفت در محدوده ایستگاه مرکزی رشت علاوه برافزایش حجم ترافیک، زمینه را برای بروز مخاطرات جدی تر فراهم کرده است.

- گزارش ویدیویی ترافیک پرحجم در محدوده ایستگاه راه آهن رشت احداث و اصلاح مهندسی راه در محور رشت-جیرده-شفت در محدوده ایستگاه مرکزی رشت علاوه برافزایش حجم ترافیک، زمینه را برای بروز مخاطرات جدی تر فراهم کرده است.

گیلان ۱۴۰۰-۲-۲۹ ۰۹:۰۰ http://fna.

ir/1d31o ۰ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شفت، محور مواصلاتی رشت - جیرده - شفت به سبب قرابت مرکز استان با این شهرستان غربی استان همیشه یکی از محورهای مواصلاتی پرترافیک و درعین حال محوری پر دغدغه و نگران کننده به حساب آمده است.

محور رشت-جیرده-شفت با راه اندازی ایستگاه راه آهن رشت با افزایش ترافیک روبرو شد که با افزایش خطوط ریلی و تعداد آن یقیناً شمار روانه شدن مسافران و شهروندان به این محدوده در آینده نه چندان دور افزایش نیز پیدا می کند.

در راستای توسعه خطوط ریلی در گیلان پس از راه اندازی ایستگاه راه آهن رشت، با اهتمام دولت طرح های توسعه راه آهن شمال ازجمله راه آهن رشت-انزلی در دستور کار قرار گرفت و این خطوط ریلی امروزه در نقاطی ازجمله در محدوده ایستگاه مرکزی رشت در حال پیوستن با یکدیگر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ویدیویی| ترافیک پرحجم در محدوده ایستگاه راه آهن رشت

گزارش ویدیویی| ترافیک پرحجم در محدوده ایستگاه راه آهن رشت